Βαλέρια 12
Βρήκα αυτό το άρθρο:
Δολοφόνος ψωμί. Σχετικά με τους κινδύνους της γλουτένης (panifarin)

Η ένταξη της Ρωσίας στην παγκόσμια οικονομία έχει προσφέρει τόσο χρήσιμες καινοτομίες, όπως σούπερ μάρκετ και fast food στον μέσο άνθρωπο. Και μαζί με αυτούς, οι Ρώσοι άρχισαν να μαθαίνουν για τροποποιημένα τρόφιμα, ορμονικό κρέας, παχυσαρκία, αλλεργίες και κοιλιοκάκη.

Σχετικά με την τελευταία μυστηριώδη ασθένεια, για την οποία πολλά είναι γνωστά στη Δύση, αλλά ακόμα λίγα είναι γνωστά στη χώρα μας, είναι συνηθισμένο να μην εξαπλώνεται. Για κάποιο λόγο, πιστεύεται ότι μόνο τα παιδιά είναι άρρωστα με αυτό και ότι κληρονομείται και ότι ένα άτομο που πάσχει από αυτήν την παράξενη ασθένεια δεν μπορεί να φάει ψωμί.

Ήταν η κοιλιοκάκη που προκάλεσε τη μείωση της κατανάλωσης ψωμιού παγκοσμίως. Υπήρξαν δηλώσεις ότι "το ψωμί είναι δηλητήριο." Αυτή η ιδέα είναι ιδιαίτερα δύσκολη για τους Ρώσους γιατρούς, γιατί στο μυαλό ενός Ρώσου ατόμου το ψωμί είναι μια ζωτική δύναμη και οι παραδόσεις μας στο ψήσιμο είναι μια από τις πιο αρχαίες. Είναι πολύ δύσκολο για έναν Ρώσο να πιστέψει στην ιδέα ότι εάν τρώτε ψωμί, τότε μαραίνετε και λυγίζετε, εκθέτετε τον κίνδυνο να πάρετε καρκίνο ή να αποστειρωθείτε. Για εμάς, το ψωμί ήταν πάντα υγεία και στα μωρά του χωριού δόθηκαν ψίχουλα ψίχουλα αντί για θηλή και μεγάλωσαν δυνατοί άντρες χωρίς διάρροια και δυσκοιλιότητα, χωρίς διάθεση και ασθματικές αλλεργίες. Λοιπόν τι έγινε? Γιατί άρχισε ξαφνικά να σκοτώνει το ψωμί;

Για να καταλάβουμε γιατί οι Ρώσοι γιατροί είναι τόσο απρόθυμοι να πιστέψουν στην ύπαρξη κοιλιοκάκης, είναι απαραίτητο να έχουμε κατά νου ότι το δηλητήριο στην περίπτωση αυτή δεν είναι ψωμί, αλλά όλα τα προϊόντα που περιέχουν γλουτένη. Επομένως, σε ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο, μαζί με τα συνηθισμένα προϊόντα που περιέχουν γλουτένη, θα σας προσφέρονται πάντα προϊόντα χωρίς αυτό. Φυσικά, θα είναι αρκετές φορές ακριβότερες. Είναι ακριβώς ότι η γλουτένη ήρθε στη ζωή μας και τη δηλητηρίασε μέσω ψωμιού. Μόνο το ρωσικό ψωμί δεν ήταν ποτέ δηλητήριο, αλλά μπορεί να γίνει ένα. Γι 'αυτό έχει τώρα όλες τις δυνατότητες.

Αλλά πρώτα πρέπει να πείτε την αλήθεια για την κοιλιοκάκη. Η καταστροφική επίδραση της γλουτένης ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά στα μέσα του περασμένου αιώνα στην Ευρώπη. Οι Φινλανδοί ήταν οι πρώτοι που έδωσαν προσοχή σε αυτό το πρόβλημα, μωρά κάτω των δύο ετών εκτέθηκαν στην ασθένεια. Δεδομένου ότι τα συμπτώματα εκδηλώθηκαν σε παιδιά, ένας μύθος γεννήθηκε για την κληρονομική φύση της νόσου. Ταυτόχρονα, οι γιατροί χαρακτήρισαν την κοιλιοκάκη μια εντερική νόσο που προκαλείται από βλάβη των λαχνών του λεπτού εντέρου, η οποία οδηγεί σε μειωμένη εντερική απορρόφηση. Τα τρομερά συμπτώματα της νόσου: φούσκωμα, δυσκοιλιότητα, διάρροια, τεράστια ατροφία της κοιλιάς και των μυών - εξαφανίστηκαν σε ασθενείς μέσα σε λίγους μήνες, αμέσως μετά τον αποκλεισμό των θαλάμων από τη διατροφή του ψωμιού. Έτσι οι ξένοι γιατροί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το ψωμί είναι δηλητήριο. Όμως, δεδομένου ότι ένα πλήγμα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί στη βιομηχανία σιτηρών, η εμφάνιση της ασθένειας εξηγείται όχι από την ποιότητα του παραγόμενου ψωμιού, αλλά από τη γενετική. Ας πούμε, υπάρχουν τόσο περίεργοι άνθρωποι που υποφέρουν από δυσανεξία στη γλουτένη ψωμιού.

Εν τω μεταξύ, οι Αμερικανοί και Ευρωπαίοι αρτοποιοί, αντί να προσέχουν τις ανησυχητικές τάσεις, συνέχισαν τις προσπάθειές τους να δυσφημίσουν το ψωμί ως υγιές προϊόν. Αυτό το έκαναν, φυσικά, όχι από κακία, αλλά αποκλειστικά για επιχειρηματικούς λόγους. Το 1979 στην Αμερική, στην πολιτεία του Κάνσας, δημιουργήθηκε η ένωση παραγωγών γλουτένης σίτου, η οποία προώθησε και πούλησε ενεργά το προϊόν της νέας χιλιετίας, δηλαδή τη γλουτένη ξηρού σίτου.

Εάν πάει στα βάθη των αιώνων και ανυψώσει τις παλιές συνταγές των Ρώσων αρτοποιών, μπορείτε να δείτε ότι έδωσαν προτεραιότητα στη διαδικασία της μαγιάς και της ζύμωσης.Κατά την άποψή τους, η αξία του ψωμιού έγκειται στο γεγονός ότι ήταν ζωντανό και του δόθηκε μια σύντομη ζωή - όχι περισσότερο από δύο ημέρες. Οι αρχαίες συνταγές περιγράφουν λεπτομερώς τον τρόπο αντιμετώπισης της σκλήρυνσης ή της μούχλας, που πρέπει να προσθέσετε βύνη και πηκτίνη για να διατηρήσετε την υγρασία, τη λεκιθίνη, δηλαδή τα αυγά, τα φυσικά συντηρητικά με τη μορφή αλάτων σορβικού οξέος και προπιονικού οξέος. Και με μία μόνο πρόταση, στο τέλος της συνταγής, ότι για την ελαστικότητα της ζύμης ψωμιού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα συμπύκνωμα γλουτένης σε ποσότητα 2-3% του βάρους του αλευριού.

Οι σύγχρονοι αρτοποιοί προσθέτουν γλουτένη 4-6% μόνο για να βελτιώσουν τη δομή του ψωμιού και όταν αναπτύσσουν νέους, ακριβούς τύπους προϊόντων ψωμιού, όπως μπισκότα, μάφιν, βάφλες και μπισκότα - από 20% έως 40% γλουτένη. Η σύνθεση των γεμισμάτων αλευριού και προϊόντων ζαχαροπλαστικής - έως και 50% κατά βάρος γλουτένη του αλευριού. Επιπλέον, η γλουτένη ως συντηρητικό έχει ευρεία εφαρμογή στον εμπλουτισμό των έτοιμων δημητριακών πρωινού, τα οποία τα παιδιά μας αγαπούν τόσο πολύ, σε γιαούρτια μακροχρόνιας αποθήκευσης, σε μπριζόλες, κοτολέτες, κατεψυγμένα τρόφιμα που προορίζονται για μετέπειτα τηγάνισμα, τυριά, κρέας καβουριών, χαβιάρι τεχνητών ψαριών τυριά, κονσερβοποιημένη ντομάτα ψαριού, σοκολάτα και τσίχλες.

Οι Αμερικανοί είναι οι πιο επιτυχημένοι στη χρήση γλουτένης ξηρού σίτου στην παραγωγή ψωμιού. Τα τελευταία 30 χρόνια, η χρήση γλουτένης ξηρού σίτου στο παγκόσμιο ψήσιμο έχει αυξηθεί δέκα φορές, κυρίως στις προηγμένες χώρες με ανεπτυγμένες αγροβιομηχανικές βιομηχανίες. Η χρήση γλουτένης επέτρεψε στους αρτοποιούς να επιτύχουν αφράτο ψωμί που θα μπορούσε να αποθηκευτεί και να μην χαλάσει για μήνες χωρίς πολύ οικονομικό, πνευματικό και εργατικό κόστος. Σύμφωνα με τους ίδιους τους αρτοποιούς, η συνολική κυριαρχία της γλουτένης στο ψήσιμο έγινε αποκλειστικά για οικονομικούς λόγους. Η γλουτένη προστίθεται στο ψωμί προκειμένου να μειωθεί το κόστος παραγωγής της, επειδή η χρήση της καθιστά δυνατή την παραγωγή ποιοτικού ψωμιού από αλεύρι χαμηλής ποιότητας και το αλεύρι υψηλής ποιότητας είναι πολύ ακριβό.

Η ποιότητα σημαίνει οπτικές παραμέτρους όπως ελαστικότητα, λαμπρότητα και μεγάλη αποθήκευση. Η ιδέα ότι το ψωμί πρέπει να είναι ζωντανό και όχι γεμισμένο με συντηρητικά, δεν ελήφθη υπόψη από αυτούς. Στην υπεράσπισή τους, οι αρτοποιοί ξεκίνησαν την προώθηση της γλουτένης ως πρωτεϊνικού προϊόντος που έχει σημαντική αξία για την ανθρώπινη υγεία και περιέχει βιταμίνες των ομάδων Β, Α και Ε. Ρώσοι έμποροι. Ακολουθεί μια διαφημιστική διατριβή για τους κατασκευαστές αρτοποιίας: "Η ραγδαία ανάπτυξη τεχνολογιών στη βιομηχανία αρτοποιίας καθιστά σήμερα δυνατή την παραγωγή ψωμιού με υψηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη, η οποία διατηρεί τις θρεπτικές της ιδιότητες σε ειδικές συσκευασίες κενού για έως ένα έτος." Και εδώ είναι ένα άλλο, πιο δροσερό από το πρώτο: "Η ξηρή γλουτένη είναι ένα φυσικό συστατικό, οπότε δεν υπάρχει όριο στη χρήση της ως πρόσθετο."

Το όριο, δυστυχώς, είναι επίσης το όνομά του - το ανθρώπινο σώμα, το οποίο αντιστέκεται, αγωνίζεται και αρνείται να μεταλλαχθεί, κάνοντας ένα άτομο σε απάνθρωπη δυστυχία. Μετεωρισμός, κόπρανα του εμβρύου, έλκη των ούλων, απώλεια λευκού των δοντιών, μυϊκές κράμπες, εμμηνορροϊκός πόνος, φούσκωμα, αμηνόρροια, αναιμία, ανορεξία, πόνος στις αρθρώσεις, δυσκοιλιότητα, κατάθλιψη, προβλήματα συμπεριφοράς, διάρροια, δερματίτιδα, υπογονιμότητα σε άνδρες και γυναίκες, γενική κακουχία , μυϊκή αδυναμία, οστεοπόρωση, έμετος, παχυσαρκία ή αντίστροφα, απώλεια βάρους, νευρικότητα στομάχου - όλα αυτά είναι σημάδια κοιλιοκάκης. Τα τελευταία 40 χρόνια, η κλινική έρευνα για την ασθένεια συγκλόνισε τους γιατρούς.

Δεδομένου ότι η γλουτένη είναι μια αδιάλυτη στο νερό πρωτεΐνη, δεν διαλύεται όχι μόνο στο νερό, αλλά και στα άλατα. Όταν η γλουτένη στο ανθρώπινο σώμα γίνεται υπερβολική, φράσσεται στο λεπτό έντερο, όπως το τσιμέντο, κολλώντας μαζί τις καλύτερες βίλες του, προκαλώντας εκφυλισμό του λεπτού εντέρου.Σε αυτήν την κατάσταση, τα έντερα δεν είναι πλέον σε θέση να απορροφήσουν βιταμίνες ή άλλες ευεργετικές ουσίες, οι οποίες αναφέρονται στα διαφημιστικά φυλλάδια των «προχωρημένων αρτοποιών».

Τα αποτελέσματα μελετών Ουκρανών επιστημόνων που έχουν εντοπίσει λανθάνουσες μορφές της νόσου και την ονόμασαν σίγαση κοιλιοκάκη φαίνεται να έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν τις πωλήσεις ψωμιού κατά καιρούς. Vyacheslav Perederia, Ουκρανός γαστρεντερολόγος και επικεφαλής του Τμήματος Θεραπείας Νο 1 του Εθνικού Ιατρικού Πανεπιστημίου που πήρε το όνομά του από τον Ι. Ο A. Bogomolets αρνήθηκε τους ισχυρισμούς ότι η κοιλιοκάκη είναι κληρονομική ασθένεια. Δήλωσε ότι τα τελευταία χρόνια, η κοιλιοκάκη έχει γίνει η πιο κοινή ασθένεια του λεπτού εντέρου, η οποία προσβάλλει άτομα όλων των ηλικιών, κυρίως ενήλικες μεταξύ 20 και 70 ετών. Αυτή η ασθένεια είναι σπάνια στους καταναλωτές ψωμιού κάτω των 20 ετών.

Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξαν οι Ουκρανοί επιστήμονες δείχνουν ότι η γλουτένη συσσωρεύεται στο ανθρώπινο σώμα για πολλά χρόνια, προκαλώντας σοβαρές παθολογίες που οι γιατροί δεν μπορούν να συσχετίσουν με την πραγματική τους αιτία. Σύμφωνα με τους Ουκρανούς επιστήμονες, η κοιλιοκάκη έχει εντερικά συμπτώματα μόνο στο 30% και μη εντερικά συμπτώματα στο 70%. Επιπλέον, μεταμφιέζεται ως άλλες ασθένειες όπως ο διαβήτης τύπου 1, ηπατίτιδα, κολίτιδα, αρθρίτιδα, κακοήθεις όγκοι, λεμφώματα κυττάρων, μαλακτικό οστών, καρκίνος του στοματοφάρυγγα, και καρκίνοι του παχέος εντέρου και του λεπτού εντέρου. Η σύγχρονη ιατρική δεν είναι έτοιμη για αυτή τη σειρά γεγονότων. Αλλά πιο τραγικά, δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της κατανάλωσης τροφίμων που περιέχουν γλουτένη και κλινικών συμπτωμάτων, όπως, για παράδειγμα, με αλλεργίες. Με άλλα λόγια, εάν ένα παιδί λατρεύει τα ρολά γρήγορου φαγητού, το τυρί, τη σοκολάτα, τα λουκάνικα, τις τσίχλες, και στη συνέχεια να γίνει ενήλικας, μπορεί να αρρωστήσει, για παράδειγμα, με καρκίνο του λεπτού εντέρου. Και είναι απίθανο ένας παραδοσιακός γιατρός να είναι σε θέση να αποδείξει ότι η αιτία όλων είναι η γλουτένη.

Σύμφωνα με τον Vyacheslav Perederiy, η γλουτένη έγινε δηλητήριο ως αποτέλεσμα μιας απότομης αλλαγής στην ανθρώπινη διατροφή και την οικολογία. Η βλάβη στα εντερικά τοιχώματα οδηγεί σε δυσανεξία στη λακτόζη, τη σακχαρόζη, παρεμβαίνει στις μεταβολικές διεργασίες και προκαλεί δηλητηρίαση. Εν ολίγοις, τσιμεντοποιώντας τα έντερα σας με γλουτένη, δεν μπορείτε να περιμένετε ότι η τροφή που τρώτε θα λειτουργήσει για εσάς. Πιθανότατα θα γίνει επίσης δηλητήριο.

Ευτυχώς, η Ρωσία δεν είναι μια προηγμένη αγροβιομηχανική χώρα, επομένως η καθυστέρησή της σε αυτήν την περίπτωση έπαιξε το καλό της υγείας του έθνους. Το ρωσικό ψωμί, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι δεν έχει γίνει ακόμη εμπόρευμα, αλλά εξακολουθεί να είναι κοινωνικό προϊόν, μπορεί να καταναλωθεί χωρίς απειλή για τη ζωή. Όποιος βρισκόταν στο εξωτερικό θα θυμόταν καλά τα δόντια αυτών των φοβερών "πλαστικών" κουλουριών, άγευστο και άοσμο, τα οποία μασάτε σαν χαρτί, ή το θέαμα αυτού του ψωμιού τοστ με φέτες τοστ, άψυχο και όχι μούχλα για μήνες. Όποιος ζει στο εξωτερικό για μεγάλο χρονικό διάστημα πιθανότατα θυμάται το κουρκούτι για τηγανίτες σε ειδικά μπουκάλια, το οποίο δεν χαλάει για μήνες έξω από το ψυγείο, και αλεύρι γλουτένης σε ράφια σούπερ μάρκετ, από τα οποία οι Ρώσοι μετανάστες προσπαθούν μάταια να μαγειρέψουν φυσικά ρωσικά ψωμάκια, Πασχαλινά κέικ και shangi.

Οι «προηγμένοι» Ρώσοι έμποροι, προφανώς αγνοώντας τις σοβαρές συνέπειες της έκθεσης σε γλουτένη στο σώμα τους, μεταδίδουν μια σημαντική ανακάλυψη στη ρωσική αγορά ψωμιού και μια «επανάσταση των καταναλωτών» σε αυτό το τμήμα της αγοράς. Έχοντας πέσει σε ευφορία, προφανώς εν αναμονή των κερδών, προβλέπουν αύξηση των πωλήσεων κατεψυγμένου ψωμιού στη Ρωσία με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις έως και 30% ετησίως. Καλούν τους μεγάλους παραγωγούς, δηλαδή τα αρτοποιεία, να επαναπροσανατολίσουν τις δυτικές τεχνολογίες και την παραγωγή ψωμιού από κατεψυγμένα ημιτελή προϊόντα για τη μαζική κατηγορία. Κατά τη γνώμη τους, αυτό θα βοηθήσει την πυκνή Ρωσία να πλησιάσει πιο κοντά στη Δύση και να γίνει πολιτισμένη δύναμη σιτηρών. Τι περιμένει ο Ρώσος καταναλωτής όταν το ψωμί γίνεται εμπόρευμα στη χώρα μας; Η απάντηση είναι προφανής: τίποτα καλό.

Εκτός από τις επιβλαβείς επιπτώσεις της γλουτένης στα έντερα των Ρώσων, οι απολογητές για το συνθετικό ψωμί στο εξωτερικό πρέπει επίσης να θυμούνται ότι στην Αμερική και την Ευρώπη, η κατανάλωση ψωμιού μειώνεται κάθε χρόνο και ο αριθμός των εστιατορίων και καταστημάτων χωρίς γλουτένη αυξάνεται. Ίσως γι 'αυτόν τον λόγο, οι τεχνολογίες για την παραγωγή κατεψυγμένου ψωμιού χωρίς γλουτένη εκρήγνυνται στη Ρωσία με το πρόσχημα των σύγχρονων, έτσι ώστε εμείς, που εξακολουθούμε να φοράμε παχνιά και σανδάλια και ζυμώνουμε ζύμη με ζύμη, μπορούμε να μας διδάξουμε πνευματικά. Μόνο στη τσαρική Ρωσία ψήθηκε το καλύτερο ψωμί στον κόσμο και τα μυστικά του ψησίματος των ρωσικών ρολών μπορούν να γίνουν ένα αδιαμφισβήτητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των σύγχρονων Ρώσων αρτοποιών και το ψωμί δεν θα μετατραπεί σε δηλητήριο, αλλά, όπως συνηθίζεται στη Ρωσία από τα αρχαία χρόνια, όλα είναι στο μυαλό. Μια πηγή: 🔗
μια αλεπού
Στο Διαδίκτυο δεν θα βρείτε τίποτα. Διάβασα επίσης αυτό το άρθρο. Δεν εντυπωσίασα. Εάν προσθέσετε γλουτένη από 10 έως 50%, μπορείτε φυσικά να αρρωστήσετε! Αλλά ο κανόνας είναι 2-3%! Ειδικά με το αλεύρι μας, που παράγεται κυρίως από σίτο ζωοτροφών, τη λεγόμενη 3η κατηγορία. Ψήνω ψωμί κυρίως από αλεύρι 2ης τάξης. Έτσι, χωρίς panifarin, είναι κυρίως ένα φτωχό τούβλο και η ζύμη πλένεται χωρίς προβλήματα, επειδή ο σκίουρος εκεί, η γάτα φώναξε. Και δεν νομίζω ότι μια κουταλιά της σούπας μπορεί να με κάνει να νιώσω χειρότερα. Ένα άλλο πράγμα είναι που έχουν ήδη παρόμοια προβλήματα. Έτσι, στο φόρουμ υπάρχουν συνταγές με γλυκά χωρίς γλουτένη. Είναι δύσκολο να πούμε για το ψωμί από το κατάστημα. Καλύτερα να έχετε το δικό σας.
Barmaleykin
Ψήνω ψωμί για πολύ καιρό και κάθε φορά που προσπαθώ να βρω συνταγές που περιέχουν λιγότερα πρόσθετα, όπως η παναφιρίνη. Σπάνια χρησιμοποιώ μαγιά.
Βαλέρια 12
Απόσπασμα: αλεπού

Στο Διαδίκτυο δεν θα βρείτε τίποτα. Διάβασα επίσης αυτό το άρθρο. Δεν εντυπωσίασα. Εάν προσθέσετε γλουτένη από 10 έως 50%, μπορείτε φυσικά να αρρωστήσετε! Αλλά ο κανόνας είναι 2-3%! Ειδικά με το αλεύρι μας, που παράγεται κυρίως από σίτο ζωοτροφών, τη λεγόμενη 3η κατηγορία. Ψήνω ψωμί κυρίως από αλεύρι 2ης τάξης. Έτσι, χωρίς panifarin, είναι κυρίως ένα φτωχό τούβλο και η ζύμη πλένεται χωρίς προβλήματα, επειδή ο σκίουρος εκεί, η γάτα φώναξε. Και δεν νομίζω ότι μια κουταλιά της σούπας μπορεί να με κάνει να νιώσω χειρότερα. Ένα άλλο πράγμα είναι που έχουν ήδη παρόμοια προβλήματα. Έτσι, στο φόρουμ υπάρχουν συνταγές με γλυκά χωρίς γλουτένη. Είναι δύσκολο να πούμε για το ψωμί από το κατάστημα. Καλύτερα να έχετε το δικό σας.
Ψήνω ψωμί σε HP - για παράδειγμα, σιτάρι από αλεύρι premium με πίτουρο. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΨΗΜΟΥ. Αποδεικνύεται ένα πανέμορφο, ψηλό, πορώδες και νόστιμο ψωμί. Και γιατί λοιπόν η panifarin;
AlenaT
Τι είναι το HB;
Ρίνα
κατά πάσα πιθανότητα σήμαινε HP - κατασκευαστής ψωμιού.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό το άρθρο επιβεβαιώνει μόνο τη γνώμη της πλειοψηφίας των ατόμων που "ζουν" σε αυτό το φόρουμ. Ο φούρνος χρειάζεται το δικό του ψωμί, χωρίς περιττά πρόσθετα. Και όλοι αυτοί οι τύποι «προϊόντων διατροφής» με διάρκεια ζωής πολλών εβδομάδων, μηνών ή ακόμη και ετών, είναι απλώς ΒΛΑΒΕΣ και δεν έχουν καμία σχέση με τα κανονικά ΚΑΝΟΝΙΚΑ τρόφιμα.
μια αλεπού
Valeria 12, από αλεύρι v. τα ψημένα προϊόντα αποδεικνύονται εξαιρετικά ακόμη και με πίτουρο, επειδή περιέχουν αρκετή γλουτένη. Χάρη σε αυτήν, τα προϊόντα αποδεικνύονται ψηλά και πλούσια. Το αλεύρι χαμηλής ποιότητας και η σίκαλη έχουν λίγη γλουτένη, έτσι προστίθεται για να καταστήσει το προϊόν πλούσιο. Η γλουτένη, είναι γλουτένη ή παναφιρίνη, είναι ένα εντελώς φυσικό προϊόν. Μπορούν να κατασκευαστούν σπίτια. Στο φόρουμ κάπου ήταν η Temka. Ένα άλλο πράγμα είναι όταν οι παραγωγοί προσπαθούν να βγάλουν κέρδος και να χρησιμοποιήσουν χαμηλού βαθμού, και επομένως πιο φθηνό, αλεύρι με υψηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη για να πάρουν "λαχταριστά" ψημένα προϊόντα. Αυτό είναι το λόγο.
μια αλεπού
Σε τελική ανάλυση, η ζάχαρη είναι επίσης δηλητήριο και αλάτι! Δεν τα παρατάμε. Και το άρθρο είναι λαϊκιστικό, IMHO. Χρησιμοποιούμε γλουτένη με ψητά αλεύρι γ. από. Έτσι όλα χρειάζονται ένα μέτρο!
Αντρέι
Απόσπασμα: αλεπού

Αλλά ο κανόνας είναι 2-3%! ...... Ψήνω ψωμί κυρίως από αλεύρι 2ης τάξης. Έτσι, χωρίς panifarin, είναι κυρίως ένα φτωχό τούβλο και η ζύμη πλένεται χωρίς προβλήματα, επειδή ο σκίουρος εκεί, η γάτα φώναξε. Και δεν νομίζω ότι μια κουταλιά της σούπας μπορεί να με κάνει να αισθάνομαι χειρότερα.
Είναι έτσι ... αλλά εσείς ο ίδιος απαντήσατε στα πάντα) Πρώτον, προσπαθώντας να εξοικονομήσετε χρήματα ή για άλλους λόγους, παίρνετε προφανώς το χειρότερο αλεύρι.
Και δεύτερον, προσθέστε σε αυτό όλα και τα υπόλοιπα που εσείς οι ίδιοι προσθέτετε στο σώμα σας.
Σε ένα από τα φόρουμ, μια γυναίκα έψαχνε πού να αγοράσει ένα Taste Amplifier ...
Εάν είναι δυνατόν, είναι καλύτερο να έχουμε ένα ελάχιστο χημείας, αλλά είναι καλύτερο να το αποκλείσουμε εντελώς.
Ανοίξτε το ψυγείο σας και διαβάστε τα συστατικά ...
Ρίνα
Απόσπασμα: AndreyNov

Έτσι είναι ... αλλά εσείς ο ίδιος απαντήσατε τα πάντα) Πρώτον, προσπαθώντας να εξοικονομήσετε χρήματα ή για άλλους λόγους, παίρνετε προφανώς το χειρότερο αλεύρι.

και πού είπε η αλεπού ότι παίρνει προφανώς το χειρότερο αλεύρι;
Ο βαθμός αλευριού (premium, 1ος βαθμός, 2ος βαθμός) είναι μια μέθοδος επεξεργασίας και σύνθεσης, αλλά δεν αντικατοπτρίζει την ποιότητα. Μπορείτε επίσης να αντιμετωπίσετε κακή ποιότητα.
Λότζια
Μήπως παίρνουν αλεύρι 2ης τάξης για να κάνουν το ψωμί πιο υγιεινό; Αυτό ακριβώς κάνω, για παράδειγμα, χρησιμοποιώ μόνο την 1η τάξη. Ακριβώς επειδή είναι δύσκολο να αγοράσουμε τη 2η τάξη στην πόλη μας. Το πρώτο είναι επίσης προβληματικό, αλλά βρήκα ένα σημείο και κρέμονται εκεί. Ή νομίζετε, AndreyNov, ότι το premium αλεύρι είναι το καλύτερο και πιο υγιεινό; Το χρησιμοποιώ για άλλα ψημένα προϊόντα, αλλά ακόμη και εκεί μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί με την πρώτη τάξη, δεν επηρεάζει πραγματικά το αποτέλεσμα.
Δεν δίνω πρόσθετα στο ψωμί, ίσως βύνη, αλλά αυτό δεν είναι χημεία. Το ψωμί είναι πολύ νόστιμο. Πραγματικά δεν έχω παρασκευαστές ψωμιού.
lunova-moskalenko
Απόσπασμα: αλεπού

Valeria 12, από αλεύρι v. τα ψημένα προϊόντα αποδεικνύονται εξαιρετικά ακόμη και με πίτουρο, επειδή περιέχουν αρκετή γλουτένη. Χάρη σε αυτήν, τα προϊόντα αποδεικνύονται ψηλά και πλούσια. Το αλεύρι χαμηλότερης ποιότητας και η σίκαλη έχουν λίγη γλουτένη, έτσι προστίθεται για να καταστήσει το προϊόν πλούσιο. Η γλουτένη, γνωστή και ως γλουτένη ή παναφιρίνη, είναι ένα εντελώς φυσικό προϊόν. Το σπίτι μπορεί να γίνει. Στο φόρουμ κάπου ήταν η Temka. Ένα άλλο πράγμα είναι όταν οι κατασκευαστές προσπαθούν να βγάλουν κέρδος και να χρησιμοποιήσουν χαμηλού βαθμού, και επομένως πιο φθηνό, αλεύρι με υψηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη για να πάρουν "λαχταριστά" ψημένα προϊόντα. Αυτό είναι το λόγο της ομιλίας.
Και αγοράζω αλεύρι 2 βαθμού ή 1 βαθμού, ζυγισμένο στη χονδρική αγορά και ψήνω οποιοδήποτε ψωμί με πίτουρο. Το ψωμί ανεβαίνει τέλεια, είναι πάντα ψηλό και πλούσιο και η λέξη panifarin δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο της κουζίνας μου. Και δεν είναι προς πώληση στο χωριό μας. Μόλις πρόσφατα είδα μίγματα ψωμιού χωρίς γλουτένη στο Silpo.
Ρίνα
Παρεμπιπτόντως, έχω διαβάσει ξανά το άρθρο που ξεκίνησε το θέμα. Και αυτό έδωσα προσοχή.
Οι σύγχρονοι αρτοποιοί προσθέτουν γλουτένη 4-6% μόνο για να βελτιώσουν τη δομή του ψωμιού και όταν αναπτύσσουν νέους, ακριβούς τύπους προϊόντων ψωμιού, όπως μπισκότα, muffins, βάφλες και μπισκότα - 20% έως 40% γλουτένη... Στη σύνθεση των γεμάτων αλεύρων και προϊόντων ζαχαροπλαστικής - έως και 50% κατά βάρος γλουτένη του αλευριού.
αλλά για αυτούς τους τύπους ζύμης (μπισκότα, μάφιν, βάφλες, μπισκότα) αλεύρι μειωμένος η ποσότητα της γλουτένης. Για μπισκότα, αυτό επιτυγχάνεται αντικαθιστώντας μέρος του αλευριού με άμυλο πατάτας! Εάν υπάρχει περίσσεια γλουτένης, τότε η ζύμη δεν θα λειτουργεί ψίχουλα και τρυφερή.
27
Απόσπασμα: nvk

Και αγοράζω αλεύρι 2 βαθμού ή 1 βαθμού, ζυγισμένο στη χονδρική αγορά και ψήνω οποιοδήποτε ψωμί με πίτουρο. Το ψωμί ανεβαίνει τέλεια, είναι πάντα ψηλό και αφράτο, και η λέξη panifarin δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο της κουζίνας μου. Και δεν είναι προς πώληση στο χωριό μας. Μόλις πρόσφατα είδα μίγματα ψωμιού χωρίς γλουτένη στο Silpo.
Επίσης, κανείς δεν ξέρει για την παναφιρίνη. Συχνά ρωτώ για τη βύνη και κάνουν μεγάλα μάτια.
Ρίνα
Αγόρασα το panifarin στην αυγή της εποχής Khlebopechkin. Και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ (παρεμπιπτόντως, πρέπει να το πετάξετε).
Έτσι, το άρθρο επιβεβαιώνει μόνο: στο μέγιστο, όλα πρέπει να γίνουν από τα βασικά προϊόντα ΣΑΣ.

=========================
γιαούρτι ακόμη και από αγορασμένο γάλα σε σκόνη - αλλά σε αυτό το γιαούρτι δεν υπάρχουν πυκνωτικά, αρωματικές ύλες και χρώματα (όπως τα ίδια με το φυσικό), αντιβιοτικά για μακροχρόνια αποθήκευση

μαγιονέζα - καλά, δεν θα πιέσουμε το βούτυρο για εμάς. Αλλά, πάλι, χωρίς άμυλο, βαφές, σταθεροποιητές

ψωμί - τι θα μπορούσε να είναι πιο απλό; αλεύρι, μαγιά, νερό, αλάτι, λάδι. Χωρίς "βελτιωτικά", αλεσμένο παλιό ψωμί, φυματίωση από τον θείο Vasya ο φορτωτής, χωρίς υπερβολικό φορτίο πρωτεΐνης.

ψημένα είδη ζαχαροπλαστικής - χωρίς γεύσεις και βαφές (όπως όμοια με τα φυσικά), φοινικέλαιο και μαργαρίνες, συντηρητικά, επιπλέον διογκωτικοί παράγοντες.
Αντρέι
Απόσπασμα: Rina

και πού είπε η αλεπού ότι παίρνει προφανώς το χειρότερο αλεύρι;
Ένα τέτοιο συμπέρασμα ίσχυε από το γεγονός ότι δεν είπε ότι κατά περίπτωση, δηλαδή, οι περισσότερες συνταγές είναι εκ των προτέρων ως εστιασμένες σε αυτό το πρόσθετο. Είμαι λάθος?
Όλοι θέλουμε είτε να σώσουμε ή να απλοποιήσουμε τη ζωή μας χωρίς να τρέξουμε για να ψάξουμε κάτι στα καταστήματα. Αλλά ούτε όταν ούτε κάτι είναι μονόπλευρο, υπάρχει πάντα κάτι από την άλλη πλευρά.
Δεν ήθελα και δεν πρόκειται να προσβάλω ή να κατηγορήσω κανέναν. Ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του.
Δεν ήμουν πολύ καιρό πριν σε ένα κατάστημα και ξαφνικά ήθελα πάρα πολύ κοτολέτες) μπροστά από τη μύτη μου υπήρχε μια μεγάλη βιτρίνα ημιτελών προϊόντων και ο διάβολος με τράβηξε για να κοιτάξω ένα πακέτο της σύνθεσης)) Το αποτέλεσμα, έλεγξα κάθε ένα, ήταν περίπου 50 τύποι)) Όχι από την επιμονή, αλλά μόνο από σπορ το ενδιαφέρον ήταν) και έφυγε χωρίς κοτολέτες)
Δεν υποστηρίζω ότι σε ορισμένες περιπτώσεις θα τα αγόραζα με πρόσθετα ή πώς γράφτηκε ο ΓΤΟ για μερικά πακέτα μόλις 2%.
Παρεμπιπτόντως, συνήθιζα να τρώω μαύρες ελιές σχεδόν σε κουτιά) πριν από μερικά χρόνια σταμάτησα να τις αγοράζω, φυσικά, αυτό δεν σημαίνει καθόλου ότι θα αρνηθώ τον εαυτό μου τη χαρά που έχω σε μια επίσκεψη, αλλά δεν θέλω να τις αγοράσω πια.
Ποιο είναι το σώμα που μπορεί ακόμη να πολεμήσει κατά περίπτωση, θα μπορεί να το κάνει τακτικά;
Λοιπόν, δεν έχω αγοράσει συμπυκνωμένο γάλα εδώ και πολύ καιρό εκτός από το Rogachevskaya, καλά, δεν το θέλω με γάλα καρύδας και υποκατάστατο ζάχαρης)
Αυτό είναι αλήθεια, από την καρδιά)

Όλες οι συνταγές

© Mcooker: καλύτερες συνταγές.

χάρτης του ιστότοπου

Σας συμβουλεύουμε να διαβάσετε:

Επιλογή και λειτουργία αρτοποιών