Κορίτσια, διαβάστε τον ελεύθερο χρόνο σας, αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες, την ιστορία των αργών κουζινών και το Parenki μας.
Slow cooker (επίσης "slow cooker", "long cooker", "samovar", "cook") - ένα κεραμικό ταψί με πυκνά τοιχώματα εγκατεστημένο σε μια θήκη με προγραμματιζόμενη ηλεκτρική θέρμανση, σχεδιασμένο για να σιγοβράζει πιάτα σε σχετικά χαμηλή θερμοκρασία. Όπως και η ρωσική σόμπα, η θέρμανση πραγματοποιείται όχι μόνο από το κάτω μέρος, αλλά και από τις πλευρές του ταψιού.
Σύμφωνα με την περιγραφή του L. Narga, η ιδέα μιας αργής κουζίνας προέρχεται από την κατσαρόλα για μαγείρεμα φασολιών, γνωστή από την αρχαιότητα.
Στη Νέα Αγγλία, από τον 18ο αιώνα, τα φασόλια αφέθηκαν στο φούρνο για μια νύχτα. Το μαγείρεμα των φασολιών τους επέτρεψε αργά να απορροφήσουν τη γεύση των προσθέτων (όπως μπέικον ή μελάσα), και το προκύπτον πιάτο έχει επιβιώσει μέχρι σήμερα ως Boston Beans.
Οι ακριβείς συνθήκες της πρώτης ηλεκτρικής θέρμανσης του δοχείου είναι άγνωστες. Το 1936, ο εφευρέτης με έδρα το Σικάγο Irving Naxon κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μία από τις παραλλαγές και προσπάθησε να το παράγει με το όνομα Αγγλικά. Κουζίνα Naxon Beanery για όλες τις χρήσεις. Η προσπάθεια ήταν ανεπιτυχής, αλλά η αγγλική εταιρεία.Η Naxon Utilities Corporation αγοράστηκε από τη Rivel, η οποία το 1971 δημιούργησε την αργή κουζίνα που έγινε γρήγορα δημοφιλής υπό την αγγλική μάρκα. Crock-Pot. Το 1974, εμφανίστηκε ένας μοντέρνος σχεδιασμός, με ξεχωριστή κεραμική δεξαμενή, η οποία διευκόλυνε τον καθαρισμό του φωτιστικού.
Στη δεκαετία του 1980, στην ΕΣΣΔ, το Parenka Slow Cooker κατασκευάστηκε από το Sverdlovsk Machine-Building Plant που πήρε το όνομά του από το MI Kalinin, το εγχειρίδιο χρήσης γράφτηκε από τον Pokhlebkin και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ως οδηγός για αργές κουζίνες.
Ο διάσημος ειδικός μαγειρικής V.V. Pokhlebkin εντοπίζει την προέλευση της αργής κουζίνας σε ένα δοχείο σε μια ρωσική σόμπα.
Οι άνθρωποι υπέφεραν από την ασταθή ζωή, από το άγχος στην εργασία και από την αδυναμία εγκατάστασης τακτικών και φθηνών τροφίμων εγκαίρως, χωρίς να καταφεύγουν σε μάλλον συνηθισμένο και άγευστο φαγητό. Δηλαδή, αυτά τα προβλήματα επιλύθηκαν όχι με επιτάχυνση της προετοιμασίας φαγητού ή θέρμανσης νερού για τσάι και καφέ, όπως πίστευαν τα άτομα με περιορισμένες γνώσεις για τη ζωή και τη μεταφυσική σκέψη, αλλά παίρνοντας φαγητό σε μια δεδομένη στιγμή, ας πούμε, την ώρα του ερχομένου στο σπίτι από την εργασία, σε μια έτοιμη φόρμα, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κάτι μόνοι σας για αυτό, ακόμη και αν το συντομότερο δυνατό χρόνο. Σε τελική ανάλυση, ένα κουρασμένο άτομο, κατ 'αρχήν, δεν μπορεί και, όπως πιστεύεται για αιώνες, δεν πρέπει να μαγειρεύει φαγητό, γιατί θα κάνει πάντα λάθη. Από εδώ, ακριβώς από αυτήν την πρακτική της ζωής, ο θεσμός της φιλοξενίας προέκυψε, και καθόλου από τα κίνητρα ηθικής φύσης, καλοσύνης και παρόμοιων «σκουπιδιών».
Μόνο ένας ειδικός υπηρέτης μπορούσε να ετοιμάσει ένα έτοιμο ζεστό γεύμα τη στιγμή που ένας εργαζόμενος ήρθε από τη δουλειά σε πλούσιες οικογένειες, και στους φτωχούς, ένα μέλος της οικογένειας απαλλάχθηκε από όλα τα άλλα καθήκοντα - μια γυναίκα, αδελφή, κόρη, που θα ήταν πάντα σπίτι και ασχολήθηκαν αποκλειστικά με τις δουλειές του σπιτιού Όπως γνωρίζουμε, σχεδόν δεν υπήρχαν τέτοια «απελευθερωμένα» μέλη της οικογένειας στη σοβιετική κοινωνία τις δεκαετίες του 1960 και του 1980, με εξαίρεση τους ηλικιωμένους συνταξιούχους, οι οποίοι συχνά οι ίδιοι χρειάζονταν βοήθεια.
Έτσι, ήταν το πρόβλημα της προετοιμασίας φαγητού για τους εργαζόμενους τη στιγμή που επέστρεφαν στο σπίτι από τη δουλειά που ήταν το κύριο πρόβλημα της καθημερινής ζωής στη σοβιετική κοινωνία. Η καθημερινή ζωή διαλύθηκε σε συγχρονισμό με την κατάρρευση της οικογένειας και τις παλιές λειτουργίες της δημιουργίας και διατήρησης της οικογενειακής εστίας.
Οι παρηγορητικές ενέργειες που «διόρθωσαν» αυτήν την κατάσταση ήταν μαζικά «μεσημεριανά διαλείμματα» σε ιδρύματα, όταν οι εργαζόμενοι, χωρίζοντάς τους σε μικρές ομάδες, έκαναν φαγητό για τους εαυτούς τους σε ηλεκτρικές σόμπες ή θερμαίνονταν τα τρόφιμα που έφεραν και βραστό νερό για τσάι και καφέ.
Το ίδιο καθήκον - να χρησιμοποιήσω κυβερνητικό χρόνο για προσωπικούς γαστρονομικούς σκοπούς - άρχισε να εξυπηρετεί διάφορες "γιορτές" στην υπηρεσία, τόσο στο γραφείο όσο και, συνήθως, σε ανεπίσημες, βραδινές ώρες, σε σχέση με επετείους ή γενέθλια υπαλλήλων και άλλα " τυχαία »Λόγοι.
Παρά τις αυστηρότερες απαγορεύσεις για τη χρήση χώρων γραφείων για μέθη και άλλα «μαγειρικά» γεγονότα, αυτές οι συνταγές που προέρχονται από πάνω, μετά από ένα ή δύο μήνες της επίσημης εκτέλεσης, στη συνέχεια παραβιάστηκαν ομόφωνα από όλους και όλα επέστρεψαν «στο τετράγωνο» με τη μόνη διαφορά ότι η εξωτερική αξιοπρέπεια, το "μυστικό" αυτών των υπηρεσιών "γιορτές" παρατηρήθηκε όλο και λιγότερο και οι "γιορτές" πραγματοποιήθηκαν τη δεκαετία του '90 όχι μόνο ανοιχτά, αλλά και με ένα άγγιγμα ορισμένης ακαθαρσίας, με έμφαση.
Πρέπει να ειπωθεί ότι οι «γιορτές εξυπηρέτησης» έκαναν ένα σοβαρό πλήγμα στις ακόμα υπάρχουσες στοιχειώδεις έννοιες του τραπεζιού, στους εύλογους και επαγγελματικούς κανόνες και τους κανόνες μαγειρικής. Τελικά απομακρύνουν τους ανθρώπους από σωστά, υγιεινά και καλής ποιότητας τρόφιμα, από την ικανότητα και την επιθυμία να τρώνε σωστά.
Το γεγονός είναι ότι η ποικιλία των τροφίμων αυτών των γιορτών βασίστηκε πάντα σε έτοιμο υλικό που αγοράστηκε από το κατάστημα, δηλαδή σε ημιτελή τρόφιμα: κονσερβοποιημένα τρόφιμα, λουκάνικα, μαρινάδες και στο μέρος της ζαχαροπλαστικής - στο πιο κοινό και κακά προϊόντα δημόσιων αρτοποιείων τροφοδοσίας - ψωμάκια, κουλουράκια, κουλουράκια, δηλαδή σε όλους τους τύπους ζύμης που περιέχουν υψηλό ποσοστό αυγών και ζάχαρης και μαγειρεμένα όχι με μαγιά, αλλά με σόδα ή αμμωνία.
Όσον αφορά την πραγματική μαγειρική προετοιμασία, περιορίστηκαν στις "σαλάτες" στην πιο χυδαία σοβιετική εκδοχή τους, δηλαδή, σε κονσέρβα μπιζέλια και μαγιονέζα, οι οποίες για κάποιο λόγο, σε αντίθεση με όλους τους κανόνες της γεύσης και της καλής γεύσης, συνδυάστηκαν με φρέσκα λάχανο, τεύτλα (βρασμένα, και μερικές φορές ωμά, τριμμένα), που είναι μια αδιανόητη πρόκληση για όλους τους κανόνες της εθνικής κουζίνας των λαών του κόσμου, καθώς και μια αποδεικτική άρνηση των εννοιών της συμβατότητας των τροφίμων και της αρμονικής γεύσης που γίνονται αποδεκτές πολιτισμένη κοινωνία. Αλλά το σοβιετικό άτομο αποδείχθηκε συνηθισμένο, ή μάλλον εξημερωμένο, σε αυτούς τους εντελώς αφύσικους συνδυασμούς γεύσεων, οι οποίοι, προφανώς, ήταν μεταμφιεσμένοι και μάλιστα "κολυμπήθηκαν" λόγω της άφθονης χρήσης αλκοολούχων ποτών, επίσης χωρίς να τηρούν κανόνες αρμονίας πιάτα.
Έτσι, το πρόβλημα της διόρθωσης των αδυναμιών και των στρεβλώσεων της σοβιετικής ζωής γενικά και των ειδών οικιακής διατροφής ήταν απίστευτα περίπλοκο από την ανάμειξη εκείνων των «άγριων» στις οποίες οι αστικές μάζες της σοβιετικής κοινωνίας προσαρμόστηκαν, όταν οι ίδιοι, εθελοντικά, επέλεξαν το εύκολο τρόπος να «ξεπεραστούν» οι δυσκολίες της καθημερινής ζωής στο «κρύο τραπέζι», δηλαδή ένα κονσερβοποιημένο σάντουιτς που δεν απαιτεί γαστρονομικές δεξιότητες ή εργασία, αλλά σε αυτό το «κρύο τραπέζι» προτιμούσαν το πιο αηδιαστικό, πιο χυδαίο και ανθυγιεινή ποικιλία - ένα αυθαίρετο μείγμα όλων όσων "το κατάλαβαν", έπλυνε το ίδιο τυχαίο μείγμα αλκοολούχων και τεχνητών ποτών: βότκα, εμπλουτισμένο κρασί, μπύρα, φαντά, κόκα-κόλα, πεψιά-κόλα και άλλα έντονα χρωματισμένα υγρά και τεχνητά αποστάγματα . Η διδασκαλία τέτοιων ανθρώπων να τρώνε σωστά δεν ήταν μια εύκολη και ανυπόμονη εργασία, για την οποία, στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε τίποτα να αντιμετωπιστεί. Για το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι μόνο μηδέν.
Παρ 'όλα αυτά, οι καλύτεροι εκπρόσωποι της μηχανικής και της εργατικής τάξης στα μέσα της δεκαετίας του '80 έθεσαν τον εαυτό τους σε ένα τέτοιο έργο, καθορίζοντας σωστά τη στρατηγική και τακτική γραμμή του. Ήταν απαραίτητο να ξεκινήσουμε όχι με τη φώτιση και την πείση των αστικών κεφαλών που καλύπτονται από άγνοια και αλκοόλ, αλλά με τη δημιουργία ενός θεμελιωδώς νέου τύπου εστίας, που θα βοηθούσε στην οργάνωση της ζωής με έναν νέο τρόπο.
Στο μεγαλύτερο εργοστάσιο κατασκευής μηχανημάτων της ΕΣΣΔ που πήρε το όνομά του από τον V.I. Ο MI Kalinin στο Sverdlovsk, μηχανικοί, σχεδιαστές, σε φιλική επαφή μαζί μου, ενεργώντας ως ειδικός μαγειρικής και σύμβουλος στην ανάπτυξη ενός νέου τύπου εστίας, αποφάσισε να δημιουργήσει μια ήσυχη κουζίνα - εστία, από το ίδιο το όνομα του οποίου οι αρχές της λειτουργίας του ήταν ήδη ξεκάθαρα - ο αντίποδα μιας βλαβερής κουζίνας πίεσης ... Η ήσυχη κουζίνα έπρεπε να μαγειρεύει αργά, αλλά ... έτσι ώστε το πιάτο βγήκε εγκαίρως, δηλαδή, σε έναν πολύ συγκεκριμένο, προκαθορισμένο χρόνο. Έτσι, ακόμη και ένα απόλυτα μοναχικό άτομο θα μπορούσε το πρωί, ας πούμε, στις 9-10 η ώρα, να ανοίξει την αργή κουζίνα με σούπα και να την προετοιμάσει για τις 15:00. Φτάνοντας στο σπίτι 5-10 λεπτά πριν από εκείνη την ώρα, ένα άτομο βρήκε έτοιμο δείπνο, το μόνο που έμεινε ήταν να το ρίξει σε πιάτα.
Εάν το άτομο ήταν αργά, τότε το πιάτο δεν έκαψε ούτε βράζει, η αργή κουζίνα απενεργοποιήθηκε αυτόματα μόλις περάσει η περίοδος μαγειρέματος. Σε μια αργή κουζίνα, ήταν δυνατό να μαγειρέψετε όχι μόνο τη σούπα, αλλά και τα κύρια πιάτα από κάθε είδους πρώτες ύλες τροφίμων. Ο χρόνος μαγειρέματος θα μπορούσε να παραταθεί για 8-10 ώρες. Με άλλα λόγια, ήταν δυνατό το πρωί, εκ των προτέρων, να ορίσετε ένα δείπνο για τον εαυτό σας στις 20:00 και να το φτιάξετε φρέσκο, όχι πολύ ψημένο, όχι πολύ ψημένο, όχι υπερβολικά ξηρό ακριβώς εκείνη την ώρα.
Αυτό ήταν πραγματικά μια επανάσταση τόσο στην μαγειρική παραγωγή όσο και στην καθημερινή ζωή. Πράγματι, σε αντίθεση με άλλους τύπους ηλεκτρικών εστιών, η αθόρυβη κουζίνα ήταν μια μεγάλη ανακούφιση από καθαρά μαγειρική άποψη, καθώς η τεχνολογία μαγειρικής που υιοθετήθηκε σε αυτήν ήταν η πιο επαγγελματικά σωστή από μαγειρική άποψη, και ήταν επίσης πολύτιμη μαγειρική, καθώς Τα πιάτα στη νέα εστία αποδείχτηκαν νόστιμα, με πλήρη διατήρηση της φυσικής γεύσης και του αρώματος των ένθετων προϊόντων.Τέλος, το μεγάλο πλεονέκτημα της αργής κουζίνας ήταν ότι κατέστησε δυνατή τη μαγειρική πιάτων οποιασδήποτε εθνικής κουζίνας, όχι μόνο περιορίζοντας τη δημιουργικότητα του μάγειρα, αλλά επίσης επεκτείνοντας εξαιρετικά τις δυνατότητες για οποιεσδήποτε γαστρονομικές φαντασιώσεις.
Μπορώ να πω ειλικρινά ότι μόνο με τη βοήθεια της αργής κουζίνας γνώρισα και κατάλαβα το βάθος των μαγειρικών ιδεών της κινεζικής κουζίνας, τα πιάτα των οποίων δεν μπορούσα να αναπαραγάγω πλήρως στη σόμπα αερίου, πόσο μάλλον όλα τα άλλα .
Εν τω μεταξύ, οι αρχές λειτουργίας της αργής κουζίνας, όπως όλες οι έξυπνες δημιουργίες, ήταν εξαιρετικά απλές