torturesru
Η προέλευση της πίτσας χρονολογείται από την εποχή που η πρώτη ζύμη και η ξινή ζύμη εμφανίστηκε στην αρχαία Αίγυπτο πριν από χιλιάδες χρόνια. Στην Αρχαία Ελλάδα, άρχισαν να ψήνουν ζύμη μαζί με ένα καρύκευμα, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως λαχανικά, κρέας, ελιές, γαλακτοκομικά προϊόντα κ.λπ.
Κλήθηκε ελληνική πίτσα.

Πράγματι, αυτό που παραδοσιακά θεωρείται εθνικό ιταλικό πιάτο κάποτε δανείστηκε από τους Έλληνες. Τα οποία, εκτός από όλα τα ταλέντα που γνωρίζουμε, ήταν επίσης γνωστά ως εξαιρετικοί αρτοποιοί. Αυτοί ήταν που άρχισαν αρχικά να βάζουν τυρί σε επίπεδες τούρτες φτιαγμένες από άζυμο ζύμη και το εφευρεθέν πιάτο ονομάστηκε «πλακούντος», δηλαδή «ψητό ψωμί», εκτός από τον άμεσο σκοπό του, χρησίμευσε επίσης ως πιάτο . Έκτοτε έχουν ειπωθεί πολλοί μύθοι για το πρωτότυπο της σύγχρονης πίτσας. Ένα από τα οποία ισχυρίζεται ότι με την αύξηση της σύνθεσης των συστατικών "plakuntos" ονομάστηκε "πλάκα", και οι ίδιες οι αλλαγές έγιναν από τους Ρωμαίους. Μια άλλη ερμηνεία της ιστορίας είναι για τους Ρωμαίους λεγεωνάριους που, κατά την επιστροφή τους από την Παλαιστίνη, έφεραν το αγαπημένο τους πιάτο "picea", το οποίο έμοιαζε με επίπεδο ψωμί με τυρί και λαχανικά. Βρέθηκαν περιγραφές αναλόγων της σύγχρονης πίτσας και στο αρχαίο βιβλίο "Apicia". Ένα από τα κεφάλαια του οποίου λέει για ένα πιάτο που αποτελείται από ζύμη, στο οποίο τοποθετούνται τυρί, σκόρδο, ελαιόλαδο, κρέας, ξηροί καρποί, πιπεριές και μέντα. Οι Ρωμαίοι, διάσημοι γλουτένοι και κύριοι του συνδυασμού του ασυμβίβαστου, καρυκεύουν άφθονα την πίτσα με μέλι και δάφνη.

Η πίτσα ήταν το φαγητό των κοινών ανθρώπων και δεν διέφερε στο τελετουργικό της προετοιμασίας και της εκλεπτυσμένης κατανάλωσης. Με τους σύγχρονους όρους, η πίτσα ήταν ένα συνηθισμένο ψωμί, "σάντουιτς", "σάντουιτς". Στη μεσαιωνική Ιταλία, η πίτσα ήταν ένα συνηθισμένο γεύμα των φτωχών και δεν διέφερε πολύ. Η πίτσα πωλήθηκε στους δρόμους, κόβοντας ένα κομμάτι από μια μεγάλη κρούστα · τα καλύμματα της πίτσας ήταν μόνο αντσούγιες και μανιτάρια. Έφαγαν πίτσα για πρωινό και μεσημεριανό. Η ρουστίκ πίτσα ήταν πιο εύκολη στην προετοιμασία: η ζύμη ήταν καρυκευμένη με ελαιόλαδο, ελιές ή καθόλου. Οι κάτοικοι ονόμαζαν αυτή την πίτσα "focaccia", δηλαδή flatbread, τονίζοντας ότι η πραγματική πίτσα έχει μια πιο σύνθετη συνταγή. Τώρα το "focaccia" κατέχει μια αξιόλογη θέση στην ιταλική κουζίνα και αποτελεί προσθήκη στα πιάτα με κρέας.

«Τι γίνεται όμως με τις ντομάτες;» Ρωτάτε. Και στην πραγματικότητα, είναι πολύ δύσκολο για ένα σύγχρονο άτομο να φανταστεί πίτσα χωρίς αυτό το συστατικό. Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι οι ντομάτες στην Ευρώπη εμφανίστηκαν πολύ αργότερα από τους Ρωμαίους λεγεωνάριους και άρχισαν να προστίθενται στο περιγραφόμενο πιάτο μόνο τον 17ο αιώνα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, χάρη στους Ναπολιτάνους ναυτικούς, η πίτσα ξεκίνησε την πορεία της σε όλη την Ευρώπη.

Με την πάροδο του χρόνου, η γέμιση της πίτσας έγινε όλο και πιο διαφορετική, εφευρέθηκαν πολλές εκδοχές της γέμισης, συμπεριλαμβανομένης της τομάτας που εισήχθη από τον Νέο Κόσμο ως το κύριο συστατικό.

Η Νάπολη είναι ένα είδος πίτσας. Έγινε ηγέτης στον συνδυασμό ψωμιού - ντομάτας - τυριού - και κάτι άλλο. Ήταν στη Νάπολη που άνοιξαν τις πρώτες πιτσαρίες και από εκεί ξεκίνησε η νικηφόρα πομπή πίτσας σε όλο τον κόσμο. Στην Ιταλία εκείνη την εποχή, το φαγητό από ψωμί ονομαζόταν "πιαζόλι" και θεωρήθηκε το φαγητό των κοινών ανθρώπων. Τις περισσότερες φορές ήταν μια ζύμη καλυμμένη με ένα στρώμα ντομάτας, ψιλοβρέχτηκε με ελαιόλαδο και πασπαλισμένο με μαντζουράνα. Το τυρί θεωρήθηκε το αποκορύφωμα της πολυτέλειας στην πίτσα. Πουλήθηκε από πωλητές του δρόμου από μεταλλικά κουτιά, τα οποία συχνά φορούσαν στο κεφάλι κατά μήκος των δρόμων της πόλης και συχνά δανείστηκαν στους κατοίκους της περιοχής.

Αυτό, πιθανότατα, θα συνέχιζε περαιτέρω, αν το 1772 ο βασιλιάς των δύο Σικελιών Φερδινάνδος δεν έβαλα τους κανόνες και δεν επισκέφτηκα την ανώνυμη νύχτα το βράδυ στη Νάπολη, τον τοπικό κατασκευαστή πίτσας Antonio Testa, με το παρατσούκλι Thunder.Και ηττήθηκε πραγματικά από την ποικιλία των πιάτων, ενθουσιασμένος με την ποιότητα της προετοιμασίας τους. Οι βασιλικοί σεφ βρήκαν γρήγορα τα ρουλεμάν τους, συνέχισαν την «εξερεύνηση» στους πρόποδες του Βεζούβιου, πήραν συνταγές, αλλά δεν μπόρεσαν να εισαγάγουν νέα πιάτα στο βασιλικό μενού. Η βασίλισσα αντιτάχθηκε, που δεν ήθελε καν να αγγίξει το "φαγητό των πλισέων".

Πέρασαν περισσότερα από εκατό χρόνια. Το βασιλικό ζευγάρι, ενώ στη θερινή κατοικία τους στη Ναπολιτάν, ήθελε να δοκιμάσει αυτό το τοπικό πιάτο. Και στα γενέθλια της όμορφης Μαργαρίτα του Σαβόι, σύζυγος του Βασιλιά Ομπέρτο ​​Ι, η οποία έγινε επικεφαλής του πρόσφατα ενωμένου ιταλικού βασιλείου, κλήθηκε στο δικαστήριο η πίτσαιο Ραφαλέ Εσποσίτο με τη σύζυγό του Ροσίνα Μπράντι. Σύμφωνα με τα στοιχεία που σώζονται, έφτιαξαν τρεις τύπους πίτσας. Ένα από αυτά περιελάμβανε ντομάτα, μοτσαρέλα και βασιλικό στα ίδια χρώματα με την ιταλική σημαία: κόκκινο, λευκό και πράσινο. Η βασίλισσα άρεσε ιδιαίτερα αυτή την πίτσα και της επέτρεψε να την ονομάσει με το όνομά της, ξεκινώντας έτσι τον γαστρονομικό κανόνα. Η βασίλισσα διέταξε να ψήσει πίτσα "Μαργκέτα" μόνο στους φούρνους του παλατιού της στο Καποδημόντο. Αλλά σύντομα αυτή η τάξη, όπως τα περισσότερα άλλα διατάγματα στην Ιταλία, διαλύθηκε στην επαναστατική λαϊκή ανυπαρξία. Η "Μαργαρίτα" έχει γίνει το αγαπημένο πιάτο όλων των Ιταλών - από τον ψαρά μέχρι το μαρκήσιο. Με την πάροδο του χρόνου, ένας αυξανόμενος αριθμός νέων ποικιλιών αυτού του πιάτου εμφανίζεται - πρόκειται για πίτσα που βασίζεται σε ζαχαροπλαστική ζαχαροπλαστικής και βασίζεται σε άζυμο ζύμη αλεύρι καλαμποκιού (Genoese) ... και τα γαρνιτούρα γίνονται όλο και πιο διαφορετικά.

Ξεπερνώντας τα γλωσσικά εμπόδια και τις πολιτιστικές διαφορές, η πίτσα έγινε το πρώτο πραγματικά διαδεδομένο φαγητό στον κόσμο. Στην Ινδία, τους αρέσει να προσθέτουν το τουρσί τζίντζερ, το κιμά και το τυρί. Στην Ιαπωνία, λατρεύουν την πίτσα με χέλια και καλαμάρια, στο Πακιστάν - με πικάντικο κάρυ.
Οι Κόστα Ρίκα προτιμούν την πίτσα καρύδας και οι Βραζιλιάνοι προτιμούν τα πράσινα μπιζέλια. Για γκουρμέ, η πίτσα σερβίρεται με πικραλίδες, στρείδια, καραβίδες και χαβιάρι. Υπάρχει μια πίτσα που χρησιμοποιείται ως επιδόρπιο - εμποτισμένο με μαρμελάδα, με μήλα, πασπαλισμένο με σκόνη.
Στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ού αιώνα, οι Ιταλοί έφεραν συνταγές και παραδόσεις πίτσας στην Αμερική. Και πολύ γρήγορα, η πίτσα έγινε ένα από τα αμερικανικά αγαπημένα.

Η αμερικανική πίτσα διαφέρει από την ιταλική πίτσα σε μια πιο ελεύθερη επιλογή συστατικών, μια μεγάλη ποικιλία γεμιστικών για ένα πιάτο. Διαφέρει επίσης στο χρόνο και τη θερμοκρασία μαγειρέματος. Πιστεύεται ότι η αμερικανική πίτσα είναι εξ ορισμού αφράτη. Στην πραγματικότητα, όμως, η "αφράτη" ζύμη εξαρτάται από την πίτσα που προτιμάτε: λεπτή ή αφράτη. Στην αμερικανική πίτσα, η ζύμη συμμετέχει πλήρως στο πιάτο, και όταν επιλέγει μια γέμιση, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η γεύση της. Ένα πολύ ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι η αφράτη πίτσα δεν εφευρέθηκε όχι στην Αμερική, αλλά στο νησί της Σικελίας: Η πίτσα της Σικελίας έχει ψηθεί από καιρό σε αφράτη ζύμη.

Είναι εύκολο να εξηγήσουμε γιατί οι κάτοικοι των μεγαλοπωλίων άρεσαν την πίτσα: για τον μοναδικό συνδυασμό φαινομενικής απλότητας και πραγματικά γαστρονομικού πλούτου, προς όφελος, επειδή τα σωστά παρασκευασμένα και γρήγορα ψημένα λαχανικά, φρούτα, κρέας και θαλασσινά χάνουν ένα μικρό μέρος βιταμινών, αλλά τα υπόλοιπα απορροφώνται γρηγορότερα.

Και αυτό που είναι επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα της πίτσας - δεν χάνει τη γεύση και τις αισθητικές του ιδιότητες κατά τη μεταφορά. Επομένως, η παραγγελία πίτσας στο σπίτι ή η παράδοση πίτσας στο γραφείο είναι οι πιο δημοφιλείς τρόποι για να ικανοποιήσετε την πείνα και να προετοιμαστείτε για νέα επιτεύγματα.

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να τρώνε πίτσα για μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, επειδή η συνήθης μερίδα του "Μαργαρίτα" είναι το ένα τρίτο της καθημερινής πρόσληψης τροφής για ένα άτομο.

Συνολικά, στην Ιταλία σήμερα υπάρχουν περισσότερα από δύο χιλιάδες ονόματα από διάφορες πίτσες. Πριν από λίγο καιρό, εγκαταστάθηκε ένα ειδικό σήμα ποιότητας για πίτσα - D.O.C. , που έχουν μόνο πιάτα που παρασκευάζονται σύμφωνα με τους κλασικούς κανόνες.
Η 25η Οκτωβρίου είναι μια επαγγελματική γιορτή των πιτζολιών (καθώς οι άνθρωποι που προετοιμάζουν αυτό το πιάτο καλούνται στην Ιταλία).Τι λένε οι σύγχρονοι Ιταλοί πραγματική πίτσα; Είναι πιο εύκολο να απαντήσετε στην ερώτηση - τι λένε ψεύτικο. Όλα όσα δεν είναι προετοιμασμένα στην Ιταλία. Η πραγματική πίτσα, κατά τη γνώμη τους, έχει μια λεπτή κρούστα, και τα γεμίσματά της είναι τυρί μοτσαρέλα από γάλα βουβάλου και ειδικές ποικιλίες τομάτας. Με τη μορφή προσθέτων, σύμφωνα με τις πρωτότυπες συνταγές, επιτρέπεται μόνο το ελαιόλαδο, ο βασιλικός, η ρίγανη και το σκόρδο. Η ζύμη πίτσας δεν ξεδιπλώνεται, αλλά περιστρέφεται και πετιέται.

Υπάρχουν τρεις τύποι πραγματικής πίτσας στην Ιταλία:

* "Μαρινάρα" - ελαιόλαδο, ντομάτες, σκόρδο και ρίγανη.
* "Μαργαρίτα" - φρέσκο ​​τυρί μοτσαρέλας φτιαγμένο στα νότια Απέννινα, ντομάτες San Marzano σαν δαμάσκηνο, βασιλικό.
* "Margarita-Extra" - ντοματίνια και μοτσαρέλα από γάλα βουβάλου.

Είναι συνηθισμένο να μαγειρεύετε ιταλική πίτσα σε θερμοκρασία 200-215 βαθμούς σε φούρνους με ξύλα.

Οι Ιταλοί, που είναι ερωτευμένοι με το εθνικό τους πιάτο, το προστατεύουν με κάθε δυνατό τρόπο από την παραχάραξη. Ακόμα θα; Πράγματι, σήμερα υπάρχουν περισσότερες από 23.000 πιτσαρίες στη χώρα. Είναι εύκολο να χάσετε τις κλασικές συνταγές με τόσο μεγάλη κλίμακα. Και επομένως, πρόσφατα, η πίτσα Neapolitan προστατεύεται από το νόμο. Το οποίο παρέχει μόνο ένα στρογγυλό σχήμα έως 35 cm σε διάμετρο. Καθορίζει τον τύπο της μαγιάς, του αλατιού, του αλευριού και της ντομάτας που χρησιμοποιούνται στην προετοιμασία του πιάτου.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στο νόμο για την προετοιμασία της πίτσας "Extra Margarita", η οποία πρέπει σίγουρα να περιέχει μια ειδική μοτσαρέλα της Νότιας Ιταλίας. Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων που συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις που περιγράφονται παραπάνω έχουν άδεια να επισημάνουν το φαγητό τους με τη σφραγίδα STG, η οποία εγγυάται την ποιότητα και την αυθεντικότητα της παραδοσιακής συνταγής.

Όλες οι συνταγές

© Mcooker: Καλύτερες συνταγές.

χάρτης του ιστότοπου

Σας συμβουλεύουμε να διαβάσετε:

Επιλογή και λειτουργία αρτοποιών