torturesru
Το Fondue είναι γενικά αποδεκτό ως εθνικό πιάτο Ελβετική κουζίνα... Το γαστρονομικό κλασικό VV Pokhlebkin ισχυρίζεται ακόμη περισσότερο: "το fondue είναι το κύριο και ουσιαστικά το μόνο εθνικό πιάτο των Ελβετών." Δεν έχει νόημα να αμφισβητούμε την προέλευση του πιάτου, η αλήθεια έχει καθιερωθεί εδώ και πολύ καιρό, αλλά στην ιστορία της προέλευσης και της γνωριμίας του φοντύ με τον κόσμο υπάρχουν πολλά σημεία που σίγουρα θα ενδιαφέρουν τους περίεργους γκουρμέ.

Αυτό που αργότερα έγινε γνωστό ως "fondue" γεννήθηκε χάρη στους Ελβετούς βοσκούς πριν από επτά αιώνες, σύμφωνα με μια από τις εκδοχές της προέλευσης του πιάτου. Στα χιονισμένα αλπικά λιβάδια, οι βοσκοί πήραν μαζί τους ψωμί και τυρί, καθώς και κρασί, ως φαγητό, για να διατηρηθούν ζεστά τις κρύες ώρες. Και από τα σκεύη μαζί τους υπήρχε πάντα μια πήλινη κατσαρόλα "caquelon", στην οποία τα απομεινάρια του σκληρυμένου τυριού λιώνουν μαζί με κρασί στη φωτιά. Οι Ελβετοί έβαλαν φέτες ψωμιού σε αυτή τη ζεστή, νόστιμη και ικανοποιητική μάζα. Αυτό έμοιαζε με την τελετή του fondue στην αυγή της εφεύρεσης αυτού του πιάτου.

Από τα χωράφια και τα λιβάδια, ένα τυπικό πιάτο αγροτικής κουζίνας μετακόμισε σταδιακά σε πλούσια σπίτια, όπου έγινε πρώτα αγαπημένο στους υπηρέτες, και μόνο τότε έπεσε στα τραπέζια της αριστοκρατίας. Φυσικά, για την υψηλή κοινωνία, το πιάτο παρασκευάστηκε από τις καλύτερες ποικιλίες τυριών και κρασιού και συνοδεύτηκε από μια πλούσια ποικιλία από τα πιο φρέσκα ψωμιά.

Πόσο ακριβώς εκείνη τη στιγμή οι Ελβετοί κάλεσαν τη γαστρονομική τους εφεύρεση, η ιστορία δεν μπορεί να πει με σιγουριά. Το γεγονός είναι ότι οι Ελβετοί, σε αντίθεση με τους Γάλλους γείτονές τους, δεν έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στον χαρακτηρισμό των πιάτων. Αλλά το ίδιο το όνομα "fondue" προέρχεται από το γαλλικό fondre, που σημαίνει "να λιώσει". Ναι, οι Γάλλοι έδωσαν το όνομα στο ελβετικό πιάτο. Και αυτό δεν προκαλεί έκπληξη αν θυμάστε τη γεωγραφική θέση της Ελβετίας. Χωρίς αμφιβολία, το fondue σερβίρεται στα τραπέζια της ελβετικής αριστοκρατίας κατά τη διάρκεια γιορτών με την ευκαιρία της άφιξης αριστοκρατικών γειτόνων από την Αυστρία, το Λιχτενστάιν, την Ιταλία, τη Γερμανία και, φυσικά, τη Γαλλία. Και οι Γάλλοι είναι γνωστοί για το πάθος τους να ονομάσουν ό, τι αξίζει μαγειρική προσοχή. Στο τέλος, κάπως έπρεπε να ενημερώσουν τους συμπατριώτες τους για το ελβετικό θαύμα!

Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή, το fondue εμφανίστηκε τον 18ο αιώνα στο καντόνι του Neuchâtel. Αυτό συνέβη χάρη στις έξυπνες γυναίκες αγροτών, οι οποίες συνέλεξαν "στο κάτω μέρος" και έλιωσαν αποξηραμένα κομμάτια διαφορετικών τύπων τυριών σε μια κοινή κατσαρόλα.

Ωστόσο, το παραδοσιακό ελβετικό φοντί αποτελείται συνήθως από έναν συνδυασμό δύο τυριών - Gruyere και Emmental, τα οποία πνίγονται σε ξηρό λευκό κρασί, μερικές φορές με την προσθήκη kirsch - βότκας κερασιών. Αυτή είναι η πιο κοινή συνταγή καθώς κάθε καντόνι στην Ελβετία έχει τη δική του «παραδοσιακή» συνταγή φοντύ. Για παράδειγμα, στο Φράιμπουργκ, το φοντί παρασκευάζεται από τυρί Gruyere και Vaherine με την προσθήκη κρασιού και kirsch, αλλά τα τελευταία συστατικά είναι προαιρετικά. Αν το φοντί μαγειρευτεί χωρίς κρασί, το ψωμί βυθίζεται πρώτα σε δαμάσκηνο και στη συνέχεια σε λιωμένο τυρί. Στη Γενεύη, το fondue παρασκευάζεται από τρία τυριά: Gruyere, Emmental και Walliser Bergkase. Κομμάτια morel μπορούν να προστεθούν στο fondue της Γενεύης. Στη Γκλάρο, το Gruyere και το Chabziger λιώνουν σε μια σάλτσα από βούτυρο, αλεύρι και γάλα. Στην Ανατολική Ελβετία, ένας συνδυασμός Appenzeller και Vacherin με ξηρό μηλίτη προτιμάται για το fondue. Στο καντόνι του Vaud (Vaadt), το φοντί παρασκευάζεται από ελβετικό τυρί και σκόρδο. Και τέλος, στο Neuchâtel, τα δύο τρίτα του Gruyère και το ένα τρίτο του emmental (ή σε αναλογία 1: 1) συνδυάζονται με τοπικό κρασί.

Ο αποφασιστικός ρόλος στη διάδοση του fondue σε όλο τον κόσμο έπαιξε ο διάσημος Γάλλος Jean Anselm Brija-Savarin.Φεύγοντας από τη Γαλλική Επανάσταση, ο Σαβαρίνος πέρασε δύο χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου δίδαξε Γαλλικά και έπαιζε βιολί στην Ορχήστρα Θεάτρου της Νέας Υόρκης. Αλλά το αληθινό του πάθος ήταν πάντα το μαγείρεμα και η αγάπη για τη γαλλική κουζίνα. Ήταν ο Savarin που εισήγαγε τους Αμερικανούς στο fondue au fromage, ένα τυρί fondue που έγινε ένα από τα αγαπημένα πιάτα των Γάλλων.

Αλλά το γενικό ενδιαφέρον για αυτό το πιάτο εμφανίστηκε λίγο αργότερα και έφτασε στο αποκορύφωμά του το 1960-70, όταν τα ποπ είδωλα θα μπορούσαν να ζηλέψουν τη δημοτικότητα του fondue. Μέχρι τότε, υπήρχαν πάρα πολλές συνταγές και παραλλαγές φοντύ, και πολλές από αυτές είχαν πολύ μακρινή σχέση με το αρχικό ελβετικό πιάτο. Οι ίδιοι Γάλλοι κατάφεραν να μαγειρέψουν φοντί χωρίς τυρί! Μόλις ζεστάνουν το ελαιόλαδο και μαγειρεύουν κομμάτια κρέατος σε αυτό. Αυτό το φοντί ονομάστηκε Βουργουνδία και ήταν ο πρώτος που το σερβίρει στο εστιατόριο "Swiss Chalet" της Νέας Υόρκης, Konrad Egli το 1956. Λίγο αργότερα, το 1964, ο Έγκλι παρουσίασε στον κόσμο ένα νέο γαστρονομικό θαύμα - φοντί σοκολάτας, το οποίο κέρδισε αμέσως τις καρδιές όλων των γλυκών δοντιών στον κόσμο. Κομμάτια φρούτων, μούρων ή μπισκότων βυθίζονται στη λιωμένη σοκολάτα.

Το Fondue δεν είναι απλώς ένα πιάτο, είναι ένα στυλ επικοινωνίας · οι άνθρωποι πραγματοποίησαν φιλικές και οικογενειακές συναντήσεις κατά την προετοιμασία του fondue. Ακόμη και ορισμένες παραδόσεις fondue έχουν αναπτυχθεί. Για παράδειγμα, εάν μια γυναίκα έριξε κατά λάθος ένα κομμάτι ψωμί της στο φοντί, έπρεπε να φιλήσει όλους τους άντρες που κάθονταν στο τραπέζι και αν ένας άντρας έριξε το κομμάτι, έπρεπε να αγοράσει ένα μπουκάλι κρασί. Αν το ίδιο άτομο έριχνε ψωμί τη δεύτερη φορά, σύμφωνα με έναν απροσδιόριστο κανόνα, την επόμενη φορά θα τακτοποιούσε μια δεξίωση στο σπίτι του και κάλεσε όλους τους παρευρισκόμενους. Τουλάχιστον, αυτό δηλώνει το The Fondue Cookbook στον αμερικανικό εκδοτικό οίκο Hamlyn Press. Η ίδια η εθιμοτυπία του Fondue είναι απλή. Ένα κομμάτι ψωμί (ή άλλο πιάτο) τοποθετείται σε ένα μακρύ πιρούνι και βυθίζεται σε λιωμένο τυρί. Το πιρούνι πρέπει να κρατηθεί πάνω από το φοντί για λίγα δευτερόλεπτα για να στραγγίσει το πλεόνασμα τυριού και να το κρυώσει λίγο. Το ψωμί πρέπει να αφαιρεθεί προσεκτικά από το πιρούνι, ώστε να μην αγγίζει το ίδιο το πιρούνι με το στόμα της - τελικά, θα πρέπει να βυθιστεί ξανά στο κοινό πιάτο. Στο Burgundy fondue, ένα κομμάτι κρέατος που είναι κολλημένο σε ένα πιρούνι θα πρέπει να διατηρείται σε ζεστό λάδι, όσο χρειάζεται για να το μαγειρεύει, και στη συνέχεια το κομμάτι κρέατος αφαιρείται από το πιρούνι fondue σε ένα πιάτο σερβιρίσματος και τρώγεται με κανονικό πιρούνι.

Τη δεκαετία του 1990, το fondue έχασε κάπως τη θέση του, καθώς η έννοια της υγιεινής διατροφής εμφανίστηκε στο φαγητό και ήταν δύσκολο να το εφαρμόσει στο fondue, τελικά, είναι ένα πιάτο με πολύ θερμίδες. Αλλά τα πειράματα με συνταγές fondue συνεχίστηκαν, και το αποτέλεσμα αποδείχθηκε ακόμη και ως ανατολίτικο fondue (Fondue Orientale) - ένα φοντί Βουργουνδίας στο οποίο το βούτυρο αντικαθίσταται από ζωμό, τα λαχανικά συνήθως μαγειρεύονται σε τέτοιο fondue.

Παρόμοιο ελβετικό φοντί μπορεί να βρεθεί σε άλλες κουζίνες του κόσμου. Στην ιταλική κουζίνα, για παράδειγμα, υπάρχουν δύο παρόμοια πιάτα - fonduta και banya cauda. Το Fonduta παρασκευάζεται από τυρί fontina και κρόκους αυγού, ενώ το banya kauda είναι μια καυτή σάλτσα από βούτυρο, ελαιόλαδο, σκόρδο και αντσούγιες, βυθισμένες σε φέτες λαχανικών. Κάτι παρόμοιο με το fondue υπάρχει επίσης στην Ολλανδία, το πιάτο ονομάζεται KaasDoop.

Το Fondue είναι ένα εξαιρετικό πιάτο για χειμωνιάτικες βραδιές. Σήμερα, το fondue είναι και πάλι δημοφιλές και μπορεί να ικανοποιήσει όλα τα γούστα, καθώς υπάρχουν πάρα πολλές συνταγές fondue - αρκετές για κάθε μέρα ενός μεγάλου χειμώνα. Και ακόμη περισσότερα…
(Μια πηγή: 🔗)
torturesru
Εδώ είναι η συνταγή για ένα αυθεντικό ελβετικό φοντί:
Fondue "Neuchâtel"
Συστατικά:
300 γραμμάρια τυρί γραβιέρα
100 γραμμάρια τυρί emmental
1 σκελίδα σκόρδο
2 κουτ άμυλο καλαμποκιού
200 ml ξηρό λευκό κρασί
φρέσκο ​​χυμό λεμονιού
λίγο kirsch (κεράσι βότκα)
αλάτι, πιπέρι

Παρασκευή:
Αφαιρέστε τη σκληρή κρούστα από τα τυριά, τρίψτε τα τυριά και ανακατέψτε μαζί.Προετοιμάστε το ψωμί εκ των προτέρων - κόψτε το σε κύβους 3 cm και βάλτε το σε ένα καλάθι ή πιάτο (είναι καλύτερα να πάρετε το ψωμί όχι το πιο φρέσκο, αλλιώς θα αποσυντεθεί στο τυρί).

Κόψτε ένα γαρύφαλλο σκόρδο στη μέση, τρίψτε την εσωτερική επιφάνεια του φοντύ με το μισό (στη συνέχεια απορρίψτε το σκόρδο). Βάλτε το φοντί στον καυστήρα (εάν μπορεί να ρυθμίσει το επιθυμητό επίπεδο θερμότητας) ή στη σόμπα, ρίξτε το κρασί, το χυμό λεμονιού (1-2 κουταλιές της σούπας), προσθέστε το καλαμπόκι. Ζεσταίνουμε το κρασί σε χαμηλή φωτιά για λίγα λεπτά και μετά προσθέτουμε τυριά, αλάτι και πιπέρι. Με συνεχή ανάδευση, λιώστε εντελώς τα τυριά, περιμένετε έως ότου η μάζα αρχίσει να φουσκώνει απαλά. Εάν η μάζα σας φαίνεται πολύ υγρή, προσθέστε λίγο περισσότερο άμυλο. Αν αντίθετα, η μάζα φαίνεται πολύ παχιά, αραιώστε την με κρασί. Τέλος, προσθέστε λίγο κιρς και ανακατέψτε.

Τοποθετήστε την κατσαρόλα στο καυστήρα (αυτό θα θερμαίνει το φοντί). Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τον καυστήρα για λίγο ή να μειώσετε τη θερμότητα στο ελάχιστο, έτσι ώστε να θερμαίνει μόνο το δοχείο, διατηρώντας τη θερμοκρασία του φοντύ. Βάζουμε φέτες ψωμιού σε μακρά πιρούνια και βυθίζουμε σε λιωμένο τυρί.

Λοιπόν, το κύριο πράγμα δεν είναι συνταγές ή τυρί, αλλά μια ατμόσφαιρα όταν, σε έναν κύκλο φίλων, σε ένα αμυδρό φως σε έναν καυστήρα, ένα fondyushnit βράζει και οι άνθρωποι με τη σειρά τους ασχολούνται με ιερές υπηρεσίες.
torturesru
Και λίγο για τις σύγχρονες ποικιλίες του φοντύ:

Στην Ελβετία, το fondue διατηρεί τις παραδόσεις του clubbing μέχρι σήμερα. Κάθε επισκέπτης φέρνει μαζί του ένα κομμάτι τυρί, το οποίο ο οικοδεσπότης τρίβει προσωπικά ή κόβει σε μικρά κομμάτια. Οι φέτες ή τα ξέσματα τυριών τοποθετούνται σε μια κατσαρόλα (κεραμικό, χυτοσίδηρο ή μέταλλο) που ονομάζεται "caquelon" και οι πλευρές της γλάστρας προ-τρίβονται με γουρούνια σκόρδου. Πρώτον, το φοντί θερμαίνεται στη σόμπα: το τυρί διαλύεται πολύ γρήγορα, οπότε πρέπει να αναδεύεται συνεχώς "από οκτώ". Λευκό κρασί (περίπου το ένα τρίτο του όγκου του τυριού), αλάτι, πιπέρι, μοσχοκάρυδο, λίγο άμυλο ή αλεύρι αραβοσίτου αραιωμένο σε κρασί, και ένα ποτήρι μπράντυ κεράσι προστίθενται στη ζεστή μάζα. Το δοχείο αφαιρείται από τη φωτιά, τοποθετείται στον καυστήρα στο κέντρο του τραπεζιού και ξεκινά το γεύμα. Ένα ποτήρι κρασί, μια πιατέλα σερβιρίσματος και ένα διχρόνιο πιρούνι με μια μακριά λαβή τοποθετούνται μπροστά από κάθε επισκέπτη. Φέτες φρυγανισμένο ψωμί σίτου ή βραστές πατάτες, ζαμπόν Πάρμας και λαχανικά απλώνονται στα πιάτα, και οι καλεσμένοι, καρφώνοντας τις φέτες σε ένα πιρούνι, βυθίστε τα σε βραστό χρυσό τυρί. Σύμφωνα με την παλιά ελβετική παράδοση, ο οικοδεσπότης προσφέρει στον πιο αγαπητό επισκέπτη ένα τραγανό κρούστα "Religieuse" που παραμένει στο κάτω μέρος και στους τοίχους του φοντύ. Εάν κατά τη διάρκεια ενός γεύματος κάποιος που παρείχε κατά λάθος ένα πιρούνι στο πάτωμα ή "έχασε" ένα κομμάτι ψωμί στην κατσαρόλα, θα πρέπει να κλονιστεί αμέσως για αμηχανία. Ο «αξιωματικός τιμωρίας» υποτίθεται ότι θα πει στους επισκέπτες μια αστεία ιστορία και στη συνέχεια θα τους παρουσιάσει ένα μπουκάλι κρασί. Λοιπόν, αν πάρετε ένα μπουκάλι ή δύο μαζί σας, "ο κ." Ή "η κυρία Awkwardness" δεν μαντέψει, θα πρέπει να πλένουν όλα τα πιάτα στο τέλος του πάρτι και να καθαρίσουν τις πλευρές της κατσαρόλας. Αναστατωμένος? Όχι, γιατί αυτοί οι αστείοι κανόνες ισχύουν μόνο για τυρί fondue - τα βουτύρου ή τα fondond σοκολάτας δεν έχουν τέτοια προβλήματα.

Όχι νωρίτερα οι Ελβετοί βοσκοί γίνονταν περήφανοι και απολάμβαναν τη «δημιουργία» τους από τους ευκίνητους Γάλλους και οι Ιταλοί δανείστηκαν την ανεκτίμητη «τεχνογνωσία» τους και άρχισαν να επινοούν τις δικές τους παραλλαγές σε θέματα «fondue». Στην Ιταλία, υπάρχουν πιάτα με το χαριτωμένο όνομα "fonduta". Οι Ιταλοί άρχισαν να προσθέτουν κρόκους αυγών στο ζεστό μείγμα τοπικών τυριών (παρμεζάνα, φοντίνα, γκρανά, Provolone και Gorgonzola) και να βυθίσουν θαλασσινά, μανιτάρια και πουλερικά. Οι Γάλλοι γενικά αποφάσισαν ότι το φοντί δεν ήταν «ένα τυρί» και αποφάσισε να αντικαταστήσει το τυρί με φυτικό λάδι. Πιστεύεται ότι το λάδι φοντί είναι το πνευματικό τέκνο των μοναχών της Βουργουνδίας, οι οποίοι εδώ και αιώνες δεν λυγίζουν τις πλάτες τους στους αμπελώνες της μονής. Οι φτωχοί συνάδελφοι δεν είχαν καθόλου χρόνο να φάνε και στη συνέχεια αποφάσισαν να μαγειρέψουν κάτι βιαστικά.Χύθηκε ελαιόλαδο σε ένα καζάνι, το θερμάνθηκε και ας βυθίσουμε κομμάτια κρέατος σε αυτό. Μόλις το μάθουν αυτό, οι Ελβετοί έμειναν με μεγάλο σεβασμό για τους Γάλλους και βάφτισαν το φοντί τους "Burgundy" Πριν το τηγάνισμα, συνηθίζεται να κόβετε το κρέας για ένα τέτοιο γεύμα σε μικρούς κύβους και να τα στεγνώνετε καλά σε μια χαρτοπετσέτα. Το κρέας fondue σερβίρεται με κόκκινα και ροζέ κρασιά, ζεστό τραγανό ψωμί, σαλάτες με πιπεριές, ντομάτες, κόκκινα κρεμμύδια, σέλινο, βασιλικό και μάραθο ή ένα πιάτο με πατάτες νεαρών πατατών με ελαιόλαδο και πράσινα κρεμμύδια.

Και με την πάροδο του χρόνου, ένας άλλος τύπος fondue - "Κινέζικα" έχει έρθει στη μόδα στην Ευρώπη. Στην Ουράνια Αυτοκρατορία, αυτή η μέθοδος μαγειρέματος κρέατος, λαχανικών, θαλασσινών και ζυμαρικών, που βυθίστηκαν σε βραστό ζωμό σε μικρά μικροσκοπικά καλάθια, ήταν γνωστή από αμνημονεύτων χρόνων. Φαίνεται κάπως έτσι, ένα τεράστιο "κατσαρόλα" τοποθετείται στο τραπέζι, δύο τμημάτων, στο εσωτερικό του οποίου γίνεται φωτιά, όπως ένα μίνι-burzhuyka :) και βράζει νερό. Δίπλα του τοποθετείται ένα μπολ με ψιλοκομμένο κρέας, πιο συχνά κοτόπουλο και αρνί, λιγότερο χοιρινό και μοσχαρίσιο κρέας. Ο σερβιτόρος φέρνει ένα δίσκο, στον οποίο, όπως η παλέτα του καλλιτέχνη: καστανό λάδι, σάλτσα με κόκκινη πιπεριά, κ.λπ. Όλοι οι επισκέπτες μαζεύουν λίγο από αυτό σε ένα μπολ, ανακατεύουν και αρχίζουν να παίρνουν στροφές για να πιάσουν κομμάτια κρέατος, τα βυθίζουν για μικρό χρονικό διάστημα σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό και στη συνέχεια τα βυθίζουν για λίγο το μαγειρεμένο κομμάτι στο μείγμα σε ένα μπολ για να κρυώσει και αρωματίστε λίγο, στη συνέχεια, το στέλνουν στον προορισμό τους, στο στόμα τους :) Όταν το κρέας τρώγεται όλο, ένας πολύ καλός ζωμός έχει ήδη ληφθεί στην κατσαρόλα, το ρίχνει σε μπολ και το τελειώνει επίσης. Η τελετή, όπως όλες οι κινεζικές γαστρονομικές απολαύσεις, είναι πολύ μεγάλη, αλλά πολύ ευχάριστη (κρίνοντας από το εστιατόριο του Πεκίνου).

Στα μέσα του εικοστού αιώνα, τα γλυκά φοντί άρχισαν να απολαμβάνουν μεγάλη δημοτικότητα. Σκούρο πικρό ή λευκό, αναμεμιγμένο με κρέμα, η σοκολάτα λιώνει σε μινιατούρες φοντί πιάτα, τα οποία ζεσταίνονται με ένα συνηθισμένο κερί. Κομμάτια μπισκότου και φρούτων, ώριμα μούρα, ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα βυθίζονται σε ζεστή σοκολάτα και πλένονται με αυτό το εξαιρετικό επιδόρπιο με ημι-γλυκό σαμπάνια ή κρέμα λικέρ.

Η Raclette σε μια σύγχρονη έκδοση "Οι γείτονες έκλεψαν μια πολύτιμη ιδέα εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν είμαστε τόσο απλοί. Έχουμε ακόμη κάτι που δεν τολμούσαμε να το κάνουμε", θα το προσέξει ο ασήμαντος Ελβετός και θα συμπεριφερθεί σε όλους ... ρακλέτ. Το Raclette (από το γαλλικό "raclette" - χοντρό τρίφτη) δεν είναι μόνο ένα υπέροχο τοπικό τυρί, αλλά και το όνομα των αυθεντικών πιάτων που φτιάχνονται από αυτό. Και ήρθε με αυτήν την πολύ ορεκτική και πολύ απλή απόλαυση στις παλιές μέρες στο Swiss Valais. Οι φέτες τυριού τοποθετήθηκαν σε μαχαίρι και θερμάνθηκαν πάνω από τη φωτιά, συλλέγοντας «δάκρυα τυριού» σε ένα πιάτο με βραστές πατάτες. Μικρά αγγουράκια τουρσί, βότανα και μικρά κρεμμύδια σερβίρονται με πατάτες καλυμμένες με λιωμένο τυρί και όλα έπρεπε να τρώγονται σε λίγα λεπτά, να πλυθούν με λευκό κρασί. Σήμερα, δεν χρειάζεται πλέον να λιώνουμε το τυρί με τον παλιομοδίτικο τρόπο, σε ένα μαχαίρι, γιατί υπάρχουν ειδικοί κατασκευαστές ρακλέτας για αυτό. Μινιατούρες τηγάνια με τυρί, λαχανικά, κομμάτια πουλερικών ή θαλασσινών τοποθετούνται στον καυστήρα καλυμμένο με ειδικό σχάρα. Το έτοιμο ορεκτικό μεταφέρεται σε προθερμασμένα πιάτα (έτσι ώστε το λιωμένο τυρί να μην κρυώσει περισσότερο) και απολαύστε το "Alpine fun", ξεπλυμένο με ξηρό λευκό κρασί.

Όλες οι συνταγές

© Mcooker: Καλύτερες συνταγές.

χάρτης του ιστότοπου

Σας συμβουλεύουμε να διαβάσετε:

Επιλογή και λειτουργία αρτοποιών